• Суббота , 11 Июль 2020

«ЯКІР» Бюлетень парафії св. Йосифа в м. Миколаїв 6 січня 2019р. № 1/2019 (232)

                                                                      Роздуми до Євангеліє

Мт 2:1-12: «Коли Ісус народився у Вифлеємі Юдейськім, за днів Ірода царя, мудреці прийшли в Єрусалим зо Сходу і спитали: “Де цар юдейський, що оце народився? Бо ми бачили його зорю на сході й прийшли йому поклонитись.” Почувши це цар Ірод, стривожився, і ввесь Єрусалим з ним. Зібравши всіх первосвящеників та книжників народних, він випитав у них, де Христос має народитися. Вони йому сказали: “У Вифлеемі Юдейськім, бо так написано пророком: І ти, Вифлеєме, земле Юди, нічим не менша між містами Юди, бо з тебе вийде вождь, що буде пасти мій народ, Ізраїля.” Тоді Ірод, покликавши тайкома мудреців, випитав у них пильно про час, коли зоря з’явилась, і відіслав їх у Вифлеем, кажучи: “Ідіть та розпитайтесь пильно про дитя, і коли знайдете, сповістіть мені, щоб я теж пішов йому вклонитись.” Вислухали вони царя і пустилися в дорогу. І ось зоря, що її бачили на сході, йшла перед ними, аж поки не підійшла й не стала зверху, де було дитятко. Побачивши зорю, зраділи радістю вельми великою. Увійшли до хати й побачили дитятко з Марією, матір’ю його, і, впавши ниць, поклонились йому; потім відкрили свої скарби й піднесли йому дари: золото, ладан і миро. І попереджені вві сні до Ірода не завертати, пустились іншою дорогою у край свій.»

Уяви собі трьох Мудреців, які вирушили в дорогу, щоб вшанувати новонародженого Царя. Подивись, як проходить їх подорож, що вони взяли з собою, в якому товаристві подорожують.

Троє мудреців із сьогоднішнього фрагменту св. Євангелія здатні докласти багато зусиль для досягнення своєї мети. Спочатку вони вклали великі старання у здобування знання й мудрості, потім довго чекали знамення, яке буде закликом до дії. Нарешті вирушили в довгу й обтяжливу дорогу, не маючи повної інформації про народження майбутнього Царя. Під час подорожі до кінцевої мети вони не соромилися своїх обмежених знань, але шукали допомоги в інших людей. Придивись уважно до їх поведінки. Часто буває, що самі знання приносять нам мало користі. Цар Ірод, первосвященики і книжники, мабуть, знали набагато більше про Месію, який має народитися, проте не скористалися з цієї інформації. Вони скерували Мудреців, допомогли порадами, але самі не вирушили в дорогу разом із ними. А сам цар Ірод так злякався, що, навіть, вирішив позбутися Дитяти, Котрого вважав загрозою для свого царювання. Придивись уважно до контрасту, який існує між позицією Мудреців та Ірода.

Мудреці весь час у дорозі, тому вони постійно зберігають чуйність. Вони зауважують дрібні знаки, які супроводжують їхню подорож. Навіть, коли ціль уже досягнута, вони не втрачають чуйності і вразливості для перемін, які можуть мати значення. І вони дослухаються до цих перемін.

На завершення своїх роздумів стань разом із Мудрецями перед новонародженим Ісусом і Його Матір’ю. Поклонися Дитяті й порозмовляй із Ним про свої переживання під час цієї молитви.

 

Милосердна любов Бога відкинута (продовження)

Жоден не взяв на себе відповідальність за її чи його переступ, хоча Бог дав їм достатньо можливості зробити це. Третя глава Буття відображає найяскравіший випадок відступлення у всій історії:

«Але почули вони луну від Господа Бога, що ходив собі садом під час денної прохолоди, і сховався чоловік із своєю жінкою від Господа Бога серед дерев саду. Тоді Господь Бог покликав чоловіка і спитав його: «Де ти?». Той відповів: «Я чув твою луну у саді і злякався, бо я нагий, тож і сховався.» Буття 3, 8-10

Бог чітко знав, де був Адам і чому. Його питання дало Адамові можливість зізнатися, але він збрехав. Винна пара завжди знала, що вона нага (Бут. 2,25). Тепер вони встидались і боялись, бо вони згрішили. Вони осквернились Сатаною і сприймали все його очима. Таким чином вони вже не могли довіряти природі Бога.

«Він же сказав: «Хто тобі сказав, що ти нагий? Чи не їв ти з дерева, що я наказав тобі не їсти?» Чоловік відповів: «Жінка, яку Ти дав мені, щоб була зі мною, вона дала мені з дерева і я їв.» Тоді Господь Бог сказав до жінки: «Що ти це наробила?» Жінка відповіла: «Змій обманув мене, і я їла.»       Буття 3,11-13. Через гріх, в якому жоден із них не розкаявся, Адам і Єва втратили стосунки з Богом і якість життя, якою Бог спочатку їх благословив. Бажання Єви завжди було до її чоловіка, тепер воно стало нестримним бажанням. Через її зламану віру в Бога і жахливий страх Його, вона буде шукати й вимагати від свого чоловіка того, що їй може дати тільки Бог. Біль при народженні дітей значно помножиться (Бут. 3,16). Вона більше не зможе відпочити у Богові, а стрес завжди помножуватиме біль.

Адам завжди керував своєю жінкою, але тепер, через гріх, це керування стане власницьким, домінуючим і контролюючим. Сьогодні є багато релігійних чоловіків, які, в своєму страху, заплутаності та незалічених дитячих ранах, перекручують Біблію, щоб знайти оправдання і зберегти домінацію та контроль над жінками. Поворотною точкою майже всіх релігійних рухів, які відійшли в єресь і окультизм, були відзначені законністю та підпорядкуванням жінок.

Подружжя розпадались, коли чоловіки намагались примусити жінок бути такими, як вони хотіли, а не приймали їх такими, як вони були, й не любили та дбали про них, щоб вони могли стати такими, як того хоче Бог. Чоловіки були розчаровані тим, що вони «зробили», бо жінки вже не були відповідною поміччю, яку їм дав Бог, і вони не могли розпізнати, що сталося. Багато жінок, які були готові допомогти, але не були впевнені у власному значенні й цінності, дозволили, а навіть запросили чоловіків так з ними поводитися.

Стосунки чоловіків і жінок із Богом були порушені, і їх робота із землею тепер характеризувалась тяжкою працею і потом.

«Створіння було підпорядковане суєті не добровільно, а через того, хто його підкорив, у надії, що й саме створіння визволиться від рабства тління, на свободу слави дітей Божих.» Рим. 8, 20-21

Бог знав, що тепер людство піддалось прокляттю падшої природи, яке в результаті принесе розруху її самої і створінь. Однак Бог ніколи не планував залишити нас такими. Його любов до нас така велика, що Він зробив умилостивлення через Ісуса Христа, повертаючи нас до слави, яку ми відчували на початку.

«Гадаю бо, що страждання нинішнього часу негідні майбутньої слави, яка має нам з’явитися. Бо створіння очікує нетерпляче виявлення синів Божих. Створіння було підпорядковане суєті не добровільно, а через того, хто його підкорив, у надії, що й саме створіння визволиться від рабства тління, на свободу слави дітей Божих. Бо знаємо, що все сотворіння разом понині стогне і разом страждає у тяжких муках.

Не тільки вони, а й ми самі, що маємо зачаток Духа, ми самі в собі стогнемо, очікуючи усиновлення, визволення нашого тіла, бо ми надією спаслися. Коли ж хтось бачить те, чого надіється, то це не є вже надія; бо що хтось бачить, хіба того надіється? Як же ми сподіваємося, чого не бачимо, очікуємо його витривало.

Так само й Дух допомагає нам у немочі нашій; про що бо нам молитися як слід, ми не знаємо, але сам Дух заступається за нас стогонами невимовними. А той, хто досліджує серця, знає, яке бажання Духа і що Він заступається за святих згідно з Божою волею. Ми знаємо, що тим, які люблять Бога,- покликаним за його постановою, усе співдіє на добро.» Рим. 8, 18-28

Дякувати Богу, Він провів дорогу, яка відновить наші стосунки з Ним. Ісус є дорогою. Гріх відділив нас від Бога, але тепер ми можемо відчувати в повноті стосунки з Ним через Його Сина. Яким би болючим не було зараз твоє становище, знай, що «тим, які люблять Бога, усе співдіє на добро». Але факт, що ти усвідомлюєш потребу Божої помочі є початком для того, щоб дозволити Йому «усе співдіяти на добро».

Твоє усвідомлення потреби в Його помочі у відновленні стосунків із Ним і з твоїм чоловіком/дружиною дозволяє Йому діяти від твого імені. І коли слова здаються зайвими, дозволь Святому Духові вести тебе.

Джерело:  http://dc.lviv.ua

 

„Я попросив сили ‑ і Бог дав мені труднощі, щоб я став сильним»

„Я попросив мудрості ‑ і Бог дав мені проблеми та доручив їх вирішення»

„Я попросим багатства ‑ і Бог дав мені розум та натруджені руки до роботи»

„Я попросив мужності ‑ і Бог дав мені небезпеку»

„Я попросив любові ‑ і Бог дав мені можливість»

„Я не одержав нічого про що просив – я одержав все, що мені було потрібно»

(Др. П.П.Джов; батько Мяйкла) 

 ПРОГРАМУВАННЯ СВОГО ЖИТТЯ

Дивись спокійно, затишно, тихомирно.

Говори без агресивності, не нищівно.

Слухай уважно.

(Вчимось робити маленькі кроки у своєму житті)

                                                                Історія для душі.

Багатство.

Якось не задовго до Різдва Христового учителька поставила своїм учням таке запитання:

—            Хто з вас є бідний і, отже має отримати подарунок з нагоди свята?

Діти, що вважали свою родину незаможною, підняли руки.

Місто було маленьким, усі одне одного знали. Не тільки на ймення, а й де хто мешкає, чим займається, яку має родину та статки. Після уроків учителька покликала до себе восьмирічного хлопчика, що звався Діні. Родина його недавно прибула з Африки, й усі знали, що вони дуже бідні.

Запросила хлопчика сісти, відтак спитала, чому він не підняв руку.

—            Бо я не бідний.

—            А хто є бідним, як ти гадаєш?

—            Діти, що не мають батьків.

Подивилась на нього вражено і мовчки відпустила.

Наступного дня батько Діні повернувся до дому усміхнений, в доброму гуморі. З’ясувалось, що учителька побувала у нього на роботі.

—            Ми можемо пишатися нашим сином, — оголосив він у дома. І переказав дружині те, що почув від учительки.

На Святвечір Діні отримав подарунок. Розкривши його, він побачив дві пари новісіньких черевичків: одну для нього, а другу для сестрички. Доти ніколи ще не отримував нових черевичків.

Але й без подарунку Діні знав: його родина вельми багата.

Родина – це єдиий справжній рахунок у банку. Не залишай же його порожнім. Ніколи. Щодня клади на нього любов, ніжність, вірність, жертовність. Відсотки з такого капіталу є воістину незліченними.                      

 БРУНО ФЕРРЕРО(365 КОРОТКИХ ІСТОРІЙ ДЛЯ ДУШІ)

 

Парафіяльні оголошення

НЕДІЛЯ БОГОЯВЛЕННЯ ГОСПОДНЬОГО

1.                  Запрошуємо на Службу Божу протягом тижня

2.                  Щосуботи запрошуємо на катехези для тих, хто прагне більше дізнатися про Римо-католицьку віру о 19-00 у парафіяльному домі.

3.                  Наступна неділя, 13 січня, Урочистість Хрещення Господнього.

4.                  Із 9 січня розпочинається душпастерський візит священика з колядкою, дякуємо усім хто записався, завчасно будемо домовляться.

ПЛАН ДУШПАСТЕРСКИХ ВІЗИТІВ (КОЛЯДОК 2019 року)

НАМИВ ‑ 09.01.2019

ЛІСКИ ‑ 10.01.2019

СУХИЙ ФОНТАН, ВАРВАРІВКА ‑ 11.01.2019

ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНЫЙ ‑ 12.01.2019

ВУЛ. ЧКАЛОВА, ЧИГРИНА, СЛОБОДСКІ ‑ 14.01.2019

ПРОСПЕКТ МИРУ‑ 15.01.2019

ЮТЗ ‑ 16.01.2019

ВОДОПІЙ 1 (район Херсонського Шосе, вул. Космонавтів до вул. Нагорної) ‑ 17.01.2019

ВОДОПіЙ 2 (р-н Баштанського Шосе, вул Космонавтів до вул. Нагорної, вул. Казарського) ‑ 18.01.2019

РАКЕТНА РОЩА, вул. ВОЕННІ ‑ 19.01.2019

ЦЕНТР ‑ 21.01.201

Сердечно вітаю вас з Різдвом Христовим та Новим Роком 2019!

У наступну суботу, 12 січня, храм прибирають:

Вітаємо всіх, хто протягом тижня відзначав День народження чи іншу урочистість, а також вітаємо з Днем народження наших парафіян: Толстопятого Валерія, Макарову Мар’яну й бажаємо Божого Благословення, міцного здоров’я й опіки Пресвятої Діви Марії і Св. Йосифа.

Щиро дякуємо нашим добродіям за пожертви, складені на потреби нашої парафії і ремонт парафіяльного будинку.

НЕХАЙ БЛАГОСЛОВИТЬ ВАС ГОСПОДЬ!

Розклад Богослужінь

Неділя              1200 (укр)                           1800(пол)

Понеділок                                                    1800(укр)

Вівторок         900 (укр)                              

Середа             900 (укр)                              

Четвер             900 (укр)                            

П’ятниця        900(укр)                               

Субота             900(укр)                               1800(укр)

Римсько-Католицька Церква

вул. Декабристів 32, 54001 Миколаїв а/я 333

Сайт: www.joseph.org.ua          e-mail: arepin13@gmail.com

тел. +38(0512)47-06-36

настоятель о. Олександр Рєпін TChr

                         Редактори: Шаповалова Олена, Рускуліс Лілія, с. Соломія OSB    

 

Related Posts

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!